piątek, 3 października 2014

Postanowienie.

Witam wszystkich. Minął rok. Postanowiłam coś zmienić. Chce znowu zacząć pisać, od nowa. Odświeżę cały wygląd bloga, zacznę nowe opowiadanie, tylko strona zostanie ta sama. Zastanawiałam się nad tym już od dłuższego czasu. Jest tylko jedno ale. Muszę wiedzieć, że ktoś chce, abym to dalej robiła, ktokolwiek, dlatego właśnie piszę tego posta. Chcę zobaczyć czy będą tu jakieś komentarze oraz czy wyświetlenia bloga wzrosną Wszystko teraz zależy od was!! Proszę..

obecna ilość wyświetleń - 118588
Liczę na was!

6 komentarzy:

  1. Pisz :*
    Jestem strasznie ciakawa.Szkoda że chcesz zacząć nowe opowiadanie bo tamto jest zajebiste,ale jeśli taka twoja wola zacznij od nowa ja na pewno będę czytać :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Do tamtego cieżko byłoby mi wrócić po takiej przerwie niestety. :(

      Usuń
  2. Czekamy na nowe opowiadanie pisz

    OdpowiedzUsuń